Googles mission og teknologi


- Læg en plan for den digitale revolution!

Google er verdens førende brand på nettet og er blevet det på rekordtid. Hvad kan vi lære af Google, som har skabt en massiv kommerciel succes ved at agere på internettets noget anderledes præmisser?

DI inviterer til en unik eftermiddag i selskab med en af Googles førende udviklere, der blandt andet står bag udviklingen af Google Earth.

Chief Technology Advocate Michael T. Jones fra Google præsenterer Googles mission og syn på de mange forretningsmuligheder og nye udfordringer, dagens virksomheder står over for i en digital verden.

Michael T. Jones står desuden bag hele teknologien, der gør geo-targeting og dermed location based services muligt. Kort fortalt er han manden bag udviklingen af det, der bliver en af de vigtigste platforme i fremtiden: Tjenester på mobiltelefoner, der er betinget af, hvor man befinder sig.

Harddiskens journalist Anders Høeg Nissen fører os gennem en diskussion med Michael T. Jones om Googles betydning for dansk erhvervsliv. Der bliver rig mulighed for at stille spørgsmål til Michael T. Jones. Tag dit eget spørgsmål med i tasken.

Download invitationen her.



Program

14.00   Registrering
14.30   Velkommen
Direktør Lars B. Goldschmidt, DI
14.35   Strategi for en digital verden:
Nye tjenester - Nye måder at gøre forretning på
Chief Technology Advocate Michael T. Jones, Google
15.30   360 grader rund om Google: Interview og spørgsmål fra salen
Journalist Anders Høeg Nissen, DR
16.00   Tak for i dag

Tid og sted

Dato:  16. juni 2010
Tid:  14.00-16.30
Sted:  H.C. Andersens Boulevard 18, København V
Pris:  500 kr. ex. moms
Kontakt navn:  Konsulent Mette Bjørn-Andersen, tlf. 3377 3085
Kontakt e-mail
Tilmeldingsfrist:  14. juni 2010

Se alle Infinit arrangementer


Netværkets aktiviteter er medfinansieret af Uddannelses- og Forskningsministeriet og drives af et konsortium bestående af:
Alexandra Instituttet . BrainsBusiness . CISS . Datalogisk Institut, Københavns Universitet . DELTA . DTU Compute, Danmarks Tekniske Universitet . Institut for Datalogi, Aarhus Universitet . IT-Universitetet . Knowledge Lab, Syddansk Universitet . Væksthus Hovedstadsregionen . Aalborg Universitet