Serviceinnovation 2015 - God service


Årskonference 2015

I år handler det om god service. Det gør det, fordi god service handler om tilfredse kunder og glade medarbejdere. Det er der penge i, men det er ikke så nemt som det lyder.

Spørger man virksomheder, synes selv de, at det går godt. Men kun halvdelen af kunderne giver dem ret, for de vil have personlig service. Samtidig er det blevet sværere at rekruttere medarbejdere. Så der er grund til at handle.

Med Skuespilhuset som en fantastisk ramme klør vi på med at skrue et forrygende program sammen.

Læs mere og se programmet for dagen her



Tid og sted

Dato:  22. oktober 2015
Tid:  9.15-17.00
Sted:  Skuespilhuset, Sankt Annæ Plads 36, 1250 København K
Pris:  895 kr. Early bird kr, 895. efter 21.september kr.1.095
Kontakt navn:  Netværkskonsulent Lisbeth Storm Henriksen
Kontakt e-mail

Se alle Infinit arrangementer


InfinIT er finansieret af en bevilling fra Styrelsen for Forskning og Uddannelse og drives af et konsortium bestående af:
Alexandra Instituttet . BrainsBusiness . CISS . Datalogisk Institut, Københavns Universitet . DELTA . DTU Compute, Danmarks Tekniske Universitet . Institut for Datalogi, Aarhus Universitet . IT-Universitetet . Knowledge Lab, Syddansk Universitet . Væksthus Hovedstadsregionen . Aalborg Universitet