Jakob Sassersen, NNIT

Jakob Sassersen har de seneste 12 år arbejdet hos NNIT A/S en af Danmark største IT huse. De sidste 10 år har han haft ledelsesansvar og er nu global ansvarlig for NNIT’s Service Support Center på mere end 300 mand fordelt på 7 lokationer. Herfra leverer NNIT Service Desk på 16 sprog samt onsite support i mere end 35 lande delvist med egne folk og delvist gennem et globalt partnerskab, der sikrer at de kan støtte deres kunders vækst globalt uanset hvor i verden de måtte ønske det. 

Danmarks største kundeservicevirksomheds vision for fremtiden

Gennem vores partnerskab med SupWiz sikrer vi os, at vi er på forkant med fremtiden, så vi kan understøtte vores kunders vækst. Hør mere omkring, hvordan vi linker kunstig intelligens og machine learning ind i arkitektur, processer og den daglige ledelse i vores support center.


Tilbage til program


InfinIT er finansieret af en bevilling fra Styrelsen for Forskning og Uddannelse og drives af et konsortium bestående af:
Alexandra Instituttet . BrainsBusiness . CISS . Datalogisk Institut, Københavns Universitet . DELTA . DTU Compute, Danmarks Tekniske Universitet . Institut for Datalogi, Aarhus Universitet . IT-Universitetet . Knowledge Lab, Syddansk Universitet . Væksthus Hovedstadsregionen . Aalborg Universitet