Jon Pagh og Mikkel Nedza, One.com

 


Jon Pagh

Data Science Lead i et af Nordeuropas største web hosting udbydere, One.com, hvor han leder udviklingen af datadrevne initiativer inden for marketing, CRM samt interne systemer og processer. Hans primære fokus er at sikre kontinuerlige kundeorienterede leverancer med høj forrentningsmæssig værdi gennem agil og automatiseret modeludvikling.

Jon har en baggrund i finanssektoren og har bl.a. tidligere siddet i Danske Banks innovationssatsning MobileLife.

 

 

Mikkel Nedza

Customer Success Director hos One.com siden august 2017, hvor hovedfokus er at matche kundens behov for support ad kanaler som chat, mail, self service guides og SoMe 24/7, baseret på en kombination af personlig kontakt, AI og kontinuerlig optimering af processer og brugeroplevelse. One.com har ca. 1 mio. kunder og håndterer årligt ca. 1,6 mio. support henvendelser i support.

Mikkel har tidligere været ansat i StepStone og Eniro Danmark og har mere end 15 års ledererfaring inden for blandt andet kunderservice, salg og IT.

 

100 supportere og brugen af AI

Hvordan bygger man en chatbot fra bunden til en afdeling, som årligt håndterer 1 mio. chats på 7 forskellige sprog? Hvor skal man starte, og hvordan sikres på samme tid høj kvalitet og hurtig time-to-market? Vi gennemgår udviklingsprocessen fra idé til produktion med eksempler og know-how.

Tilbage til program

 



Netværkets aktiviteter er medfinansieret af Uddannelses- og Forskningsministeriet og drives af et konsortium bestående af:
Alexandra Instituttet . BrainsBusiness . CISS . Datalogisk Institut, Københavns Universitet . DELTA . DTU Compute, Danmarks Tekniske Universitet . Institut for Datalogi, Aarhus Universitet . IT-Universitetet . Knowledge Lab, Syddansk Universitet . Væksthus Hovedstadsregionen . Aalborg Universitet