Mads Kaysen, SupWiz

Mads Kaysen er CCO hos SupWiz og Master i Informationsvidenskab. Han har en baggrund som iværksætter med opbygning af flere succesfulde selskaber inden for it og medier. Se i øvrigt hans LinkedIn profil

SupWiz udvikler kunstig intelligens værktøjer til kundeservice og support for kunder som bl.a. NNIT, One.com, Stofa og Erhvervsstyrelsen.

 

Kundesupport ved hjælp af AI – de mange fordele

Foredraget vil præsentere, hvordan AI kommer til at ændre kundeservice og support i fremtiden. Med udgangspunkt i konkrete cases vil jeg bl.a. fortælle om, hvilke områder af kundeservice, som AI kan hjælpe med, og hvad fordelene er. 


Tilbage til program


Netværkets aktiviteter er medfinansieret af Uddannelses- og Forskningsministeriet og drives af et konsortium bestående af:
Alexandra Instituttet . BrainsBusiness . CISS . Datalogisk Institut, Københavns Universitet . DELTA . DTU Compute, Danmarks Tekniske Universitet . Institut for Datalogi, Aarhus Universitet . IT-Universitetet . Knowledge Lab, Syddansk Universitet . Væksthus Hovedstadsregionen . Aalborg Universitet