Søren Ahrensberg, Københavns Kommune

Søren Ahrensberg er Centerchef v. Center for Optimering og Service. Han er ansvarlig for serviceindgangene til løn-, personale-, finans- og it-support for 45.000 ansatte i Københavns Kommune.

Opgaven er at gøre administrationen for kommunens ansatte så enkelt og effektivt som muligt, og samtidig levere høj og ensartet kvalitet med så lave omkostninger som muligt.

 

Erfaring og visioner med AI og NLP til brugerservice

- visioner og erfaringer med brug af teknologi til bruger- og kundesupport
- anvendelse af voice-bot til serviceautomatisering
- anvendelse af ML/AI til brugersupport


Tilbage til program


Netværkets aktiviteter er medfinansieret af Uddannelses- og Forskningsministeriet og drives af et konsortium bestående af:
Alexandra Instituttet . BrainsBusiness . CISS . Datalogisk Institut, Københavns Universitet . DELTA . DTU Compute, Danmarks Tekniske Universitet . Institut for Datalogi, Aarhus Universitet . IT-Universitetet . Knowledge Lab, Syddansk Universitet . Væksthus Hovedstadsregionen . Aalborg Universitet