Søren Dahlgaard, SupWiz

Søren er medstifter og Chief AI Officer for SupWiz og har en ph.d-grad i datalogi. Søren er 4-dobbelt danmarksmester i programmering og en af de mest publicerende danske datalogi-ph.d.’er nogensinde.

SupWiz udvikler kunstig intelligens værktøjer til kundeservice og support for kunder som bl.a. NNIT, One.com, Stofa og Erhvervsstyrelsen.

 

Kundesupport ved hjælp af AI – de mange fordele

Foredraget vil præsentere, hvordan AI kommer til at ændre kundeservice og support i fremtiden. Med udgangspunkt i konkrete cases vil jeg bl.a. fortælle om, hvilke områder af kundeservice, som AI kan hjælpe med, og hvad fordelene er. 


Tilbage til program


InfinIT er finansieret af en bevilling fra Styrelsen for Forskning og Uddannelse og drives af et konsortium bestående af:
Alexandra Instituttet . BrainsBusiness . CISS . Datalogisk Institut, Københavns Universitet . DELTA . DTU Compute, Danmarks Tekniske Universitet . Institut for Datalogi, Aarhus Universitet . IT-Universitetet . Knowledge Lab, Syddansk Universitet . Væksthus Hovedstadsregionen . Aalborg Universitet